czwartek, 24 stycznia 2013
czwartek, 29 listopada 2012
środa, 21 listopada 2012
wtorek, 23 października 2012
ZAPIS ODCZYT Z PLIKU - ĆWICZENIA
1 Policz litery w pliku
2 Policz słowa w pliku
3 Policz cyfry w pliku
4 Policz sumę cyfr w pliku
5 Policz ilość imion żeńskich i męskich w pliku
6 Policz sumę liczb w pliku
7 Ile plik ma wierszy
8 Policz litery w każdym wierszu a wyniki zapisz do drugiego pliku
9 Policz sumę liczb w każdym wierszu pliku
10 Policz wyrazy w każdym wierszu
11 Policz długości wyrazów w pliku a wynik zapisz w pliku dlugosci
12 Policz ilość liczb oraz ilość wyrazów w pliku
niedziela, 21 października 2012
ZAGADNIENIA 3C - TEST
1) Deklarowanie zmiennych wskaźnikowych, znajdowanie adresu w pamięci komputera pod którym znajduje się wskaźnik lub zmienna.
2) Analiza programów wykorzystującego zmienne wskaźnikowe
3) Obliczanie wyrażenia ONP (odwrotna notacja polska) z rozpisaniem obliczeń w tabeli
4) Analiza programu do obliczania ONP wykorzystującego stos, umiejętność modyfikacji tego programu.
5) Definiowanie i używanie w programie prostej struktury np. człowiek (imię, nazwisko, wiek)
6) Umiejętność zastosowania w programie zdefiniowanych obiektów.
7) Rozróżnianie części prywatnej i publicznej w obiektach, rozróżnianie i definiowanie własności i metod
8) Definiowanie obiektu dziedziczącego bez przesłaniania i z przesłanianiem.
9) Rozpoznawanie w definicji obiektu konstruktora i destruktora.
10) Umiejętność zastosowania w programie obiektu z konstruktorem.
Punkty 1-8 omówione na filmach w dziale programowanie.
Punkty 9-10 opisane w podręczniku.
2) Analiza programów wykorzystującego zmienne wskaźnikowe
3) Obliczanie wyrażenia ONP (odwrotna notacja polska) z rozpisaniem obliczeń w tabeli
4) Analiza programu do obliczania ONP wykorzystującego stos, umiejętność modyfikacji tego programu.
5) Definiowanie i używanie w programie prostej struktury np. człowiek (imię, nazwisko, wiek)
6) Umiejętność zastosowania w programie zdefiniowanych obiektów.
7) Rozróżnianie części prywatnej i publicznej w obiektach, rozróżnianie i definiowanie własności i metod
8) Definiowanie obiektu dziedziczącego bez przesłaniania i z przesłanianiem.
9) Rozpoznawanie w definicji obiektu konstruktora i destruktora.
10) Umiejętność zastosowania w programie obiektu z konstruktorem.
Punkty 1-8 omówione na filmach w dziale programowanie.
Punkty 9-10 opisane w podręczniku.
Subskrybuj:
Posty (Atom)